Voimassa 01.02.2022 alkaen
Online store
Iisalmen Teräpalvelu Oy (y-tunnus 0576522-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritys- ja yhteisöasiakkaille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy).
Lue lisää Svea Paymentsin maksupalvelun käytöstä »
Payment options
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimi Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.
Maksaminen Pivo-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).
Maksaminen Siirto-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.
Maksaminen laskulla ja erämaksulla
Lasku
Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet laskusi näet My account -palvelusta.
Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.
Laskun maksaminen pienemmissä erissä
Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Laskun maksaminen pienemmissä erissä
Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Erämaksu
Svea erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet luottosi näet My account -palvelusta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Svea Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.
Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme +358 9 4242 3330 tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Avoimet luottosi näet myös My account -palvelusta.
Svea noudattaa toiminnassaan henkilötietolakia, lue lisää tietosuojaselosteestamme.
Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.svea.fi
Yrityslaskulla ostaminen
Yritys- ja yhteisöasiakkailla, joilla on suomalainen y-tunnus, on mahdollista valita maksutavaksi lasku yrityksille ja yhteisöille. Yrityksen tai yhteisön luottotiedot tarkistetaan ja päätös laskulle myymisestä tehdään tapauskohtaisesti. Laskun maksuehto on 14 pv netto. Lasku toimitetaan ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta mikäli verkkolaskutusosoitetta ei ole saatavilla niin lasku toimitetaan tilauksen mukana. Lasku voidaan toimittaa asiakkaan kanssa sovittaessa myös muulla tavoin, esimerkiksi sähköpostilla. Laskujen välittäjänä toimii Ropo Capital Oy (y-tunnus 2495037-7). Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi haluamasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset Postin pakettilähetyksinä, joita voi seurata lähetystunnuksella.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-7 työpäivää ja muihin EU maihin 2-14 työpäivää maasta, tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupassa.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Iisalmen Teräpalvelu Oy
Antinkatu 10
74120 Iisalmi
Puh. 044 305 3035
S-posti: itp@terapalvelu.fi
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
————————-
in English
Terms and Conditions
Effective from 01. February 2022
Web Store
Iisalmen Teräpalvelu Oy (Business ID 0576522-1 / VAT number FI05765221) sells products to private persons and business or institutional customers within Finland and the EU area. All prices shown includes VAT. We reserve the right to price and delivery cost changes.
Placing an order
You can order products in the web store by placing products in the shopping basket and paying for them in the web store’s checkout. All customer information is handled confidentially. The contact information given when placing the order is not used for anything else but delivery of the order and for resolving issues with the order. When ordering from our web store you are expected to have acquainted yourself and committed yourself to the terms and conditions valid at the time of purchase.
Paying for your order
The payment service between vendors and consumers is offered by Svea Payments Ltd (Company registration number 2121703-0) in co-operation with banks and credit institutions. You as a consumer are not required to register or pay extra costs for using the payment service. Svea Payments Ltd is an authorized payment institution supervised by the Financial Supervisory Authority (FIN-FSA). All data transfer and money transactions are SSL secured meaning that no external party can see your personal information. Svea Payments Oy (or auxilary business name Maksuturva Group Oy) will show as the recipient of the payment.
Read more about paying via Svea Payments –>
Payment options
Online Bank Payments
You can pay for your order using any of the online payment buttons of Finnish banks. When you are using the online bank codes provided by your own bank and you want to pay for your purchase, you will be redirected for a while to your own online bank where you can pay for your order directly from your bank account. The recipient for the payment is Svea Payments Oy (or auxiliary business name Maksuturva Group Oy), that is the payment service provider in our web store.
Card Payments and MobilePay
Paying with a credit or debit card is always easy and safe in our web store. Card payments and MobilePay payments in our webstore are provided by Svea Payments Ltd in cooperation with Payment Highway and Bambora AB.During the transaction, all card information will be handled through a secure connection. Card numbers are not recorded in Svea Payments Ltd’s or the webstore’s systems; the card data is processed by the technical service provider Payment Highway.
Payments with the Pivo-app
Our web store offers easy and secure mobile payments using the Pivo-app. Customers of all banks can use Pivo. When using a mobile device for payment, the Pivo-app opens automatically while when using a computer’s browser, you can add your phone number in the space provided and accept the payment either in your Pivo-app or in another app chosen based on your phone number. By default, the payment will be debited from your bank account (OP Bank’s customers) or from the card that you have added to your Pivo-app (customers of other banks).
Payments with the Siirto-app
Our web store offers easy and secure mobile payments using the Siirto-app. Siirto is a new version of online banking payments. Siirto-payments can be made via Nordea’s Siirto-app, Pivo-app and with OP-Mobile. When using a mobile device for payment, the Siirto-app you use opens automatically, while when using a computer’s browser, you can add your phone number in the space provided and accept the payment in the Siirto-app you use. The payment will be debited from the bank account you have saved in your Siirto-app.
Payment by invoice or part payment
Invoice
Svea offers you an easy and safe way to make purchases by invoice. When you choose to pay with invoice, you will always get at least 14 days payment time. The buyer must be at least 21 years old. Interest for delayed payments is a legitimate interest for late payment i.e. 7 % + reference rate applied by the European Central Bank. We charge 5 EUR for payment reminders.
You can check your open invoices from My Pages.
The use of Svea’s invoice requires an approved credit decision. When applying for a credit, the applicant gives permission to request information from other lenders on the customer credit information system of Suomen Asiakastieto Oy. We will also check the applicant’s credit information. A customer, whose credit application has been rejected, has the right to apply for a new credit decision by providing additional information through contacting Svea’s customer service.
You can also pay your invoice in smaller monthly instalments
Account credit is a one-time credit that allows you to split the invoice into smaller monthly payments in a way that is suitable for you. If you want to pay the invoice in instalments, you need to familiarize yourself with the credit account terms and conditions that have been sent to you with the invoice and approve them with your signature. After approving the terms with your signature, you can pay the minimum amount on the invoice. You can pay the remaining credit amount at any time without any additional charges for unused credit time.
You can read the terms and conditions of account credit here: General Terms and Conditions and Standard European Consumer Credit Information.
Part payment
Part payment is a one-time credit, which allows you to pay for your purchase with the payment period of your choice and fixed monthly instalment. You can choose the most suitable payment plan from the options offered at the webshop. The buyer must be at least 21 years old.
You can check your open Part Payments from My Pages.
You can read the terms and conditions of Part Payment here: General Terms and Conditions and Standard European Consumer Credit Information.
The use of Svea’s part payment requires an approved credit decision. When applying for credit, the applicant gives permission to request information from other lenders on the customer survey information system of Suomen Asiakastieto Oy. We will also check the applicant’s credit information. A customer, whose credit application has been rejected, has the right to apply for a new credit decision by providing additional information through contacting Svea’s customer service.
Customer service
If you have any questions regarding invoices or part payment, please contact us at +358 9 4242 3330 or by contact form.
You can also check your open credits from My Pages.
Svea adheres to the Personal Data Act, for more information see our Privacy Policy.
Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1 a
00180 Helsinki
www.svea.com
Business invoice
Business and institutional customers with the Finnish business ID have a possibility to choose the invoice. The credit information of the company will be verified and the decision of the selling will be made in case by case. The invoice payment term is 14 days net. The invoice is primarily delivered as an e-invoice, but if an e-invoicing address is not available, the invoice will be delivered with the order. The invoice can also be delivered in other ways, for example by e-mail, if agreed with the customer. The invoice broker is Ropo Capital Oy (business ID 2495037-7). The buyer must be at least 18 years old.
Order and payment confirmation
After a successful order an order confirmation will be sent to your email. To be able to receive order and payment confirmation emails you are required to fill in your email address when placing an order.
Delivery and costs
The delivery costs will be stated after you have chosen a payment and delivery method. We deliver orders as Postal parcels, which are trackable with a tracking code.
Delivery time
Our usual delivery times within Finland are 1-7 workdays depending on the order and delivery method and to other EU countries 2-14 workdays depending on the country, order and delivery method. We are not responsible for delayed deliveries caused by force majeure or any damage due to delayed delivery. We will notify our customers of any exceptions in delivery times on our web store.
Terms for product exchanges and returns
You have a legal right according to the consumer protection law of Finland to exchange products or return your order or part of it within 14 days of receiving the order. The right of return is only applicable to unused, re-sellable products in their original packing.
When returning an order, please attach your customer number / name and contact information as well as your bank account number for money refunds.
Return your order to:
Iisalmen Teräpalvelu Oy
Antinkatu 10
74120 Iisalmi
FINLAND
Tel. +358 44 305 3035
E-mail: itp@terapalvelu.fi
Problem situations
In case your order has gone missing, has been damaged during delivery or you are not satisfied with your order in any other way, you are required to notify the relevant party or parties stated in the terms and conditions within 14 days. If the order has been damaged during delivery, a complaint must be filed with the carrier company immediately.